Huoleton ja laadukas tapa ratkaista sovellusten sisällön ylläpito, tekninen ympäristö ja online näkyvyys.
Laitteisto
Käytössänne on tehokkaat palvelimet, joiden tehoa tarkaillaan jatkuvasti sekä tarvittaessa lisätään. Asiakkaan ei tarvitse huolehtia laiteinvestoinneista, poistoista ja uusimisesta.
Ohjelmisto
ASP asiakas saa käyttöönsä kaikki tarvittavat viimeisimmät ohjelmistot ja sovellukset, joita palvelu vaatii.
Valvonta
Huolehtii palvelinsovellusten järjestelmäalustan ylläpidosta. Järjestelmäalustaan kuuluvat käyttöjärjestelmät, tietovarastot, tietoverkko (laitetilan LAN) ja palvelimen sisäinen tietoturvallisuus.Raportointi järjestelmään tehdyistä ylläpitotoimenpiteistä tehdään erilliseen järjestelmälokiin. Sen avulla kaikki tehdyt toimenpiteet voidaan jäljittää ja tarvittaessa järjestelmä voidaan palauttaa muutosta edeltäneeseen tilaan.Palvelinjärjestelmällä on 24/7 valvonta. Virhetilanteen sattuessa palvelinkeskus/ylläpitäjä saa siitä ilmoituksen, esim. tekstiviestillä.
Helpdesk
Kaikki asiakkaat saavat tuottamillemme sovelluksille Helpdesk -palvelun. Annamme käyttötukea ja koulutusta käyttäjille ja autamme mahdollisten ongelmatilanteiden selvityksessä.
Sisällön ylläpito
Teemme kanssanne juuri teidän organisaatiolle räätälöidyn ylläpitosuunnitelman ja sopimuksen. Voitte valita eri ylläpidon tasoja, joiden avulla yhdessä huolehdimme sisällön ajantasaisuudesta ja toiminnallisuudesta. SOLU BS ei vaadi ylläpitäjiltä teknistä osaamista, mutta kiireellisissä tilanteissa olemme apunanne, jos omat resurssit eivät riitä.
Web-statistiikka
Jokaiselle www palvelulle avataan tilauksesta statistiikkapalvelu, joka on tarkoitettu asiakkaan käyttöön oman sivustonsa kävijöiden analysointiin.e21 suosittelee Google Analytics ja Snoobi kävijäseurantapalveluita.